Bali - Gili T - Komodo - Flores - Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Ingeborg Vijn - WaarBenJij.nu Bali - Gili T - Komodo - Flores - Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Ingeborg Vijn - WaarBenJij.nu

Bali - Gili T - Komodo - Flores - Bali

Blijf op de hoogte en volg Ingeborg

14 Juni 2016 | Indonesië, Denpasar

Ben ik weer! En het gaat allemaal nog fantastisch!

Na Filipijnen ben ik op Bali beland in Indonesië, geweldig eiland en ik verblijf in Canggu, super chill plekje met goede vibe, lekkere restaurants en leuke mensen. Scooter gehuurd en lekker rondtoeren, Bali heeft ontzettend veel te bieden, watervallen, rijstvelden, vulkaan, bergen, meren, snorkelen, surfen, dolphin watching en heel veel tempels.
Ik heb ondertussen alles al gezien want ik zit hier al bijna 4 weken, voelt als thuis maar ik moet echt door anders blijf ik hier hangen. Als mijn visa verlengd is ga ik door naar Java en Sumatra.

Na twee weken op Bali kwam Marjo me opzoeken en hebben we samen 3 weken gereisd, 1 week in Bali, paar dagen Gili-T en een boottocht langs de kust van Lombok via de Komodo eilanden naar Flores. We hebben zo veel lol gehad en was supergezellig. Fijn om na bijna 4 maanden iemand om je heen te hebben die je goed kent, was ook even lastig haar weer gedag te zeggen na 3 weken.

Ook met Mar op Bali getourd met de scooter en een sunrise-hike gedaan op Mt Batur (vulkaan) wat heel gaaf was.
Na paar dagen Gili-T, wat een zeer klein en ontspannen eilandje is, hebben we een boottocht gedaan van 4 dagen waar we gestopt zijn op mooie snorkelspots, Manta-point waar we gesnorkeld hebben met ongeveer 40 manta-rays, echt fantastisch!! Ze dansten als het ware om je heen en ze zijn zo groot! Geweldig gevoel. En natuurlijk op de Komodo eilanden waar we de Komodo dragons in het wild hebben gezien, iets minder spectaculair dan verwacht maar nog steeds wel gaaf. Eindpunt was Labuan Bajo op Flores waar we 3 nachten zijn gebleven en met een scooter een stukje het binnenland zijn ingegaan waar we een authentieke village bezocht hebben en een waterval along the road.
Vanuit Labuan Bajo zijn we terug gevlogen naar Bali en hebben we nog 2 dagen goed gestapt voordat Mar terug vloog naar Nederland.

Dus nu wachtend op mijn visa in het fijne Canggu en dan weer door! Geen straf om hier te zitten hoor, zoveel leuke mensen om me heen en toevallig is gister Todd aangekomen waar ik 4 weken mee heb gereisd in Vietnam, superleuk om hem weer te zien!

Tot snel!

  • 14 Juni 2016 - 16:23

    Nienke:

    Klinkt nog steeds geweldig....duh! Fijn hoor meis!

  • 14 Juni 2016 - 21:32

    Cees De Bie:

    goh wat ziet dat er goed uit, ook de omgeving hoor :) geniet met volle teugen.

  • 15 Juni 2016 - 15:01

    Nico:

    Hé die Ingeborg. Ik zei maandag in het vliegtuig terug uit Sicilië tegen A dat je al een tijdje niks had laten horen. Dat moet betekenen dat je het onwijs naar je zin hebt en wat zijn de verhalen en foto's weer leuk en mooi. Wij waren ff naar Napels en Sicilië voor een culturele rondreis, onwijs veel gezien en gehoord in een week tijd, ben nog bezig om alles te verwerken. Dus dat zal bij jou net zo zijn met die prachtige ervaringen/belevenissen. En ook heel leuk dat je sommige weer opnieuw tegenkomt.
    Nou het allerbeste en geniet volle teugen. xx De Reigertjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

South East Asia

Te beginnen in South East Asia!

Recente Reisverslagen:

20 September 2016

Myanmar!

19 Augustus 2016

Laos

12 Augustus 2016

Cambodia

26 Juli 2016

KL - Cameron Highlands - Georgetown - Perhentian

06 Juli 2016

Sumatra
Ingeborg

Actief sinds 20 Dec. 2015
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 23335

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2017 - 01 Juli 2018

North and South America

20 December 2015 - 20 December 2015

South East Asia

Landen bezocht: